آموزش های همگام و طرح تدبیر
فروش فایل

دانلود گزارش تخصصی با موضوع چگونگی ترغیب وعلاقمند سازی یکی از دانش آموزان به درس املاء بوسیله تشویق

دانلود گزارش تخصصی با موضوع چگونگی ترغیب وعلاقمند سازی یکی از دانش آموزان به درس املاء بوسیله تشویق

دانلود گزارش تخصصی با موضوع چگونگی ترغیب وعلاقمند سازی یکی از دانش آموزان به درس املاء بوسیله تشویق

فرمت فایل word و قابل ویرایش

تعداد صفحات 25

قيمت 3000 تومان 

قسمتی از مجموعه

مقدمه

نوشتن و خواندن وسیله ای است برای پی بردن به افکار دیگران و گفتار و نوشتن وسیله ای برای آگاه ساختن دیگران از مقاصد و افکار خود. بنابراین تمام کوششهایی که در زمینه آموزش زبان در دبستان انجام می گیرد، باید در جهت پرورش ارکان چهار گانه آن یعنی، شنیدن ، گفتن و خواندن باشد.

املاء کلمه ای است عربی و به معنای پرکردن، مطلبی را تقریر تا دیگران بنویسند ، طریقه نوشتن درست کلمات و درست نویسی و بکار رفته است.

در این تحقیق در جهت هدف های زیر برای رفع مشکل املای دانش آموز به نام فاطمه انجام گرفته است:

-1 تقویت حافظه دیداری دانش آموز

-2 تقویت توالی دیداری دانش آموز

-3 تقویت حافظه شنیداری دانش آموز

امید که با انجام این راه کارها خود و همکاران بتوانیم در جهت موفقیت دانش آموزان گام برداریم.

تعریف تبیین واژه های کلیدی:

املاء فارسی از نظر علمی: به معنی پر کردن ، مطلبی را تقریر کردن که دیگری بنویسد مطلبی که معلم بگوید و شاگرد بنویسد. املاء فارسی از نظر عملیاتی: متنی است به زبان فارسی که معلم یا شخص دیگری آن را قرائت می کند و یادگیرنده موظف است که کلمات را به درستی بنویسد.

دانش آموز از نظر علمی : به افرادی می گویند که به فراگرفتن دانش ، خواندن و نوشتن مشغول می باشند. (برگزیده های پژوهش در عمل ، ص (86


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
92_977826_6172.zip73.9k